Kobe Gereformeerde Teologiese Seminarium
神戸改革派神学校

KRTS (Kobe Gereformeerde Teologiese Seminarium) is in 1947 gestig, ‘n jaar na die stigting van die Gereformeerde Kerk in Japan (RCJ). Die wortels van beide gaan egter terug na voor die Tweede Wêreldoorlog, wat in 1945 geëindig het. Volgens sy handves is KRTS verbind tot die historiese Gereformeerde geloof soos vervat in die Westminster Geloofsbelydenisse. Hierdie verbintenis word steeds deur die huidige fakulteit gehandhaaf.
Die primêre missie van KRTS is om predikante van die RCJ op te lei om in sy gemeentes te dien. Sommige van sy meer as twee honderd graduandi is egter nou predikante in suster-Gereformeerde kerke, soos die Koreaanse Presbiteriaanse Kerk in Japan, en in verskeie ander evangeliese denominasies. Daarbenewens het baie studente van Korea en ander lande deur die dekades na KRTS gekom.
Aangesien KRTS beskou word as ‘n bediening van die kerk, het die fakulteit ‘n diep sorg vir die opleiding van studente wat verder gaan as net die akademiese inhoud van die kursuswerk. Teen die tyd dat ‘n student afstudeer, het hy of sy baie meer geleenthede gehad om in die openbaar te praat en dienste te lei as wat studente by meeste Gereformeerde seminariums in Amerika of elders in die Weste het.

MJW4

As gevolg van die gebrek aan ministeriële kandidate in die meeste denominasies in Japan vandag en die talle vakante gemeentes in die RCJ, is ons verheug om nie net te sien hoe vroue en mans ‘n biblicaal gesonde geloof omarm nie, maar ook om ‘n rol te speel in die vervulling van die noodsaaklike behoefte aan bykomende predikante uit ‘n Gereformeerde agtergrond. Bid asseblief saam met ons dat die Here van die oes rykelijk getroue arbeiders sal voorsien om God se koninkryk in Japan verder te bou.

Historiese Ontwikkelings

KRTS is in 1947 gestig, ‘n jaar na die stigting van die Gereformeerde Kerk in Japan (RCJ). Die wortels van beide gaan egter terug na voor die Tweede Wêreldoorlog, wat in 1945 geëindig het. Die twaalf stigtinggemeentes van die RCJ, voor die oorlog, was deel van die Christelike Kerk in Japan. Die Southern Presbyterian (PCUS) Sending na Japan het die Kobe Sentraal Teologiese Seminarium besit en bestuur totdat die oorlog die president, William McIlwaine, gedwing het om Japan te verlaat en die seminariumbestuur aan Minoru Okada, ‘n professor in Nuwe Testament en sistematiese teologie, oor te dra, wat eens ‘n student van J. Gresham Machen was.
In die gesig van druk om deel te neem aan keiseraanbidding, het professor Okada eerder die deure van die seminarium in 1942 gesluit. Hy het egter ‘n deel van die biblioteek gered en ‘n Bybelinstituut saam met professor H. Haruna gedurende die oorblywende jare van die oorlog bedryf. Binne kort na die oorlog het hierdie manne gehelp om eers die RCJ en daarna KRTS te stig. Toe William McIlwaine na Japan terugkeer om die Ou Testament te onderrig, en G. Tanaka (ook ‘n voormalige professor van Sentraal Seminarium) bygevoeg is om kerkhistoriese vakke te onderrig, was die stigtingfakulteit voltooi, met professor Okada as president. Die Southern Presbyterian Sending het saamgewerk met die nuwe seminarium, wat ‘n kampus en onderrigpersoneel voorsien het om die Japannese professors aan te vul.
Volgens sy handves is KRTS onherroeplik verbind tot die historiese Gereformeerde geloof soos dit in die Westminster Geloofsbelydenisse manifest word. Hierdie verbintenis word steeds deur die huidige fakulteit gehandhaaf. Die werk van die voltydse fakulteitslede word aangevul deur verskeie ander dosente (ongeveer 12 in totaal), wat uit die predikante van die omliggende RCJ Westerse Presbiterium gekies word.

 

Bediening Visie en Huidige Bedryf

Die primêre missie van KRTS is om predikante van die RCJ op te lei om in sy gemeentes te dien. Sommige van sy meer as twee honderd graduandi is egter nou predikante in suster-Gereformeerde kerke, soos die RPCNA (Japan Presbiterium), die Koreaanse Presbiteriaanse Kerk in Japan, en in verskeie ander evangeliese denominasies. Daarbenewens het baie studente van Korea en ander lande deur die dekades na KRTS gekom.
Die KRTS-kurrikulum is soortgelyk aan dié van baie Amerikaanse of Europese seminariums, met Ou- en Nuwe Testament studies gebaseer op Hebreeus en Grieks, Sistematiek, Kerkgeskiedenis, Apologetiek, Praktiese Teologie (insluitend Missiologie, Homiletiek, Pastoraat en Sorg), sowel as ‘n intensiewe program om studente in prediking en onderrig op te lei.
Praktiese opleiding sluit nie net formele onderrig en evaluering deur fakulteitslede in nie, maar ook talle minder formele geleenthede om voor die seminariumgemeente te praat, formele take vir RCJ-gemeentes om onder die leiding van ‘n predikant in bediening te wees, en internskappe gedurende die tweede, derde en vierde (twee maande lange) somerperiodes van die vierjarige program. Daar is ook ‘n twee jaar lange kurrikulum wat hoofsaaklik fokus op die opleiding van leke-predikante en wat baie studente / leke persone van omliggende RCJ-gemeentes sowel as ander kerk denominasies aanlok.
Skooldae begin voor dagbreek met ‘n gebedsbyeenkoms (gelei deur studente) en later sluit dit ‘n pouse vir ‘n formele kapeldiens teen die middel van die oggend in (studente, fakulteit, en omliggende RCJ-predikante neem beurtelings die preek). Aangesien KRTS as ‘n bediening van die kerk beskou word, het die fakulteit ‘n sorg vir die studente se opleiding wat baie dieper gaan as net die akademiese inhoud van die kursuswerk. Teen die tyd dat ‘n student afstudeer, het hy of sy baie meer geleenthede gehad om in die openbaar te praat en dienste te lei as wat studente by meeste Gereformeerde seminariums in Amerika of elders in die Weste het.
Normaalweg is nuwe seminariumkandidate lede van die RCJ, sommige mag van ander – meestal evangeliese – denominasies wees, en ander mag van Koreaanse kerke kom. Die impak van Covid-19 en die gepaardgaande reisbeperkings het ook die KRTS-studentekorps ernstig beïnvloed. Ons het tans (2025) ‘n totaal van twaalf voltydse studente. Deeltydse studente bring die totale studentebestand tot ongeveer twintig. Ons studente wissel in ouderdom van onlangse kollege of universiteit gegradueerdes tot afgetrede persone.
Terwyl die meeste studente wat die seminarium binnegaan gewoonlik van die RCJ afkomstig is, is oorgange na die Gereformeerde geloof nie ongewoon nie. Gegewe die gebrek aan ministeriële kandidate in die meeste denominasies in Japan vandag en die talle vakante gemeentes in die RCJ, is ons verheug om nie net te sien hoe vroue en mans ‘n biblicaal gesonde geloof omarm nie, maar ook om ‘n rol te speel in die vervulling van die noodsaaklike behoefte aan bykomende predikante uit ‘n Gereformeerde agtergrond. Bid asseblief saam met ons dat die Here van die oes rykelijk getroue arbeiders sal voorsien om God se koninkryk in Japan verder te bou.